اقدام ناپسند نمایندگان در مجلس مایه شرمساری بود

امام جمعه سرعین گفت: حرکت اخیر برخی از نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف رئیس جمهور مایه شرمساری بود که لازم است نمایندگان دیگر مجلس در این مورد کوتاه نیایند و این حرکت ناپسند را محکوم کنند.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۰۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،حجت‌الاسلام محمود اصغری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سرعین گفت: حرکت اخیر  برخی از نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف رئیس جمهور مایه شرمساری بود که لازم است نمایندگان دیگر مجلس در این مورد کوتاه نیایند و این حرکت ناپسند را محکوم کنند.

وی با اشاره به تنفیذ ریاست‌جمهوری در هفته گذشته و قرائت متن حکم تنفیذ گفت: اشتغال و ارتقای تولید داخلی باید جزء برنامه‌های دولت و در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرعین ادامه داد: استقلال ایران را در هشت سال دفاع مقدس ببینید زمانی که دنیا در مقابل ایران قرار گرفت این ایران بود که با مردان بزرگ و عزتمند ایرانی اجازه نداد تا پای یک اجنبی به خاک ایران باز شود.

امام جمعه سرعین با اشاره به اینکه ما مردم تحریم هستیم و هیچوقت در مقابل هیچ تحریمی از پای نمی‌ایستیم بیان کرد: این مردم با خون خویش این نظام را آبیاری کرده اند و آمریکا هیچوقت در حد تحدیدات خود علیه ایران نخواهد بود.

حجت الاسلام اصغری با تاکید بر اینکه اینک دنیا همراه با مردم ایران است افزود: مراسم تحلیف نشان از اقتدار ایران اسلامی در جهان است و رای چهل و دو میلیونی مردم در انتخابات  تایید اقتدار ایران در جهان است.

 منبع: چشمه لر
ارسال نظرات