خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا در مراغه:

آتش به اختیار؛ به درد مردم رسیدگی کردن/ بار شهیدان بر دوش ماست

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا در یادواره شهید حمید پرموز گفت: آتش به اختیار یعنی، باید پناه و ملجا مردم بود و بی اختیار و بدون اینکه کسی بگوید به درد آن ها رسیدگی کرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۲۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین یکتا افزود: امروز خون شهدا و در غربت جنگیدن رزمندگان در حال اثر گذاری است و این خون ها موجب اقتدار جمهوری اسلامی شده است .

وی خاطرنشان کرد: گمنامی و اخلاص عامل موفقیت رزمندگان اسلام بود و الان موجب می شود هر سال هزاران نفر به سمت شلمچه و طلاییه و … بروند .

یکتا بیان کرد: خون شهدا جامعه ما را بیمه کرده است و حضرت امام فرمودند؛ تا قیامت تربت و مزار پاک شهیدان دارالشفای عاشقان و عارفان و دلسوختگان است و بیماران لاعلاج را شفا می دهد .

این فعال فرهنگی ادامه داد: بار شهیدان بر دوش تک تک ماست، باید تا حدی کار و فعالیت کرد که بی اختیار از فرط خستگی افتاد، باید طرح نویی در انداخت و ابتکار عمل را در دست گرفت .

یکتا با اشاره به حرکت بزرگ شیعیان در اربعین هر سال اظهار کرد : پیاده روی شیعیان در ایام اربعین و این سیل عظیم و خروشان جمعیت که از کشورهای مختلف جهان گرد هم آمده اند نشان دهنده جهانی شدن گفتمان مقاومت است .

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب به خاطر هجوم دشمن در زمینه فرهنگی فرمان آتش به اختیار به جوانان انقلابی صادر کرده اند، آتش به اختیار یعنی اینکه بی اختیار به درد مردم رسیدگی کردن، یعنی بخاری گرم وسط زمستان سرد جوانان بودن است .

یکتا در پایان یادآور شد: نبرد تمام قد آخرالزمان آغاز شده و دشمن از همه طرف در حال ریختن آتش بر سر مردم ماست، دشمن با راه اندازی نهضت جنسی، نهضت تهدید سلامت و تراریخته ها، نهضت به هم زدن محیط زیست و … با استفاده از ابزارهایی چون اینترنت و ماهواره و هالیوود در حال بمباران ملت هاست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها