اصلانی در گفتگو با«بسیج»خبرداد

آمادگی مهدهای قرآنی بسیج برای آموزش جهت کاهش کودک آزاری

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان گفت: مهدهای قرآنی بسیج، کاملاً این آمادگی را دارند که به خانواده ها آموزش دهند که کودکان هنگام مواجهه با خطراتی که پیش رو دارند چگونه برخورد و از خود مراقبت کنند.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۴۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با پدیده کودک آزاری و برنامه بسیج جامعه زنان برای آموزش به خانواده ها و کاهش این معضل اظهار داشت: اساساً کودک آزاری پدیده ای زشت است که در اخیراً افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان این مطلب افزود: با توجه به جایگاهی که کودک در دین اسلام دارد این کار بسیار مورد نفرت است و آیات و روایات زیادی هم داریم که به توجه کردن و ملاطفت نسبت به بچه ها سفارش می کنند.

اصلانی تصریح کرد: حمایت اسلام و جمهوری اسلامی از کودک مثال زدنی است و هیچ مکتبی مانند اسلام تا این حد نسبت به کودکان بها نداده است. لذا طبیعی است که در نظام مبتنی بر اصول ارزشمند، این پدیده منفور غیر قابل تحمل و قابل پیگیری است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد: آگاه سازی خانواده ها در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. خانواده ها باید دائماً در مراقبت از فرنزدان خود بکوشند.

وی تاکید کرد: آگاه سازی خانواده ها وظیفه همه دستگاه ها است، مهدهای قرآنی بسیج، کاملاً این آمادگی را دارند که به خانواده ها آموزش دهند که کودکان هنگام مواجهه با طراتی که پیش رو دارند چگونه برخورد و از خود مراقبت کنند.


ارسال نظرات