مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان ـ اردبیل‌

کولاکوویچ: ‌‌می‌توانستیم آسان‌تر ‌چین را شکست دهیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به نوبه خود از مردم خونگرم اردبیل که دیروز و امروز با حمایتهای بی‌جانبه خود تیم ملی ایران را تشویق کردند تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۹۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، به ایگور کولاکوویچ در نشست خبری با خبرنگاران بعد از دیدار ایران و چین در ورزشگاه رضازاده اردبیل اظهار داشت: به نوبه خود از مردم اردبیل تشکر می‌کنم که طی بازی‌های دیروز و امروز با تشویق‌های بی امانخود باعث شدند تیم ایران با روحیه و دلکرمی مقابل حریفان خود بازی کنند.

وی گفت: تیم چین یکی از تیم‌های خوب آسیاست و بازی ما مقابل این تیم بسیار سخت بود که خوشبختانه توانستیم با حمایت تماشاگران اردبیلی این برد را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: درست است که شور هیجان بسیار زیاد در سالن باعث می‌شد که بازیکنان ایران دچار اشتباه شوند ولی خوشبختانه توانستیم این بازی را پیروزی شویم و اعتقاد من این است که می‌توانستیم آسان‌تر از این نتیجه هم تیم چین را شکست دهیم.

وی بیان کرد: از نتیجه بازی راضی هستم و به بازیکنانم اعتقاد و ایمان دارم که خوشبختانه جواب اعتماد من را دادند و دو بازی مهم در این رقابت‌ها را با نتیجه خوب بردیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات