جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف کلاهبرداری بیش از ۲ میلیارد ریالی با فروش اموال وراث در زنجان

فردی که با کلاهبرداری منزل مسکونی وراث را به بیش از ۲ میلیارد ریال فروخته بود توسط ماموران آگاهی زنجان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۲۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: فردی که با کلاهبرداری منزل مسکونی وراث را به بیش از ۲ میلیارد ریال فروخته بود توسط ماموران آگاهی زنجان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جعفر کردلو افزود: در پی دریافت شکوائیه ای از دادسرای زنجان مبنی بر کلاهبرداری از شاکی و فروش یک واحد مسکونی بدون اطلاع وراث توسط ماموران آگاهی زنجان پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران آگاهی مشخص شد فردی مدارک منزل مسکونی وراث را به دست آورده و بدون اطلاع آن ها منزل مسکونی را به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به فروش رسانده است.

کردلو تصریح کرد: شاکی پس از خرید ملک متوجه شده است که این ملک متعلق به وراث بوده که بدون اطلاع آن ها و با جعل مدارک و کلاهبرداری فروخته شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از شناسایی،وی در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

کردلو" اظهار داشت:با ارائه دلایل و مدارک متهم در بازجویی های بعمل آمده به کلاهبرداری از شاکی اعتراف که این متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظرات