برگزاری مسابقه عکاسیِ «با استاندارد خاطرجمع باش»

مسابقه عكسِ «با استاندارد خاطر جمع باش» در دو رشته حرفه‌ای( با دوربین حرفه‌ای) و آماتوری (با دوربین موبایل)، برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۲۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندارد معیاری است که سلامت و ایمنی اغلب کالاها و خدمات مورد نیاز مردم را در همه زمان‌ها و مکان‌ها تعیین و تضمین می‌کند و نشان استاندارد ایران، نشان اطمینان است برای آنکه نسبت به کیفیت کالاها و خدمات مورد نیازمان خاطر جمع باشیم. گسترة کالاها و خدمات استاندارد بسیار وسیع و همه‌گیر است و همه اجزای زندگی مردم را شامل می‌شود.

فعاليت‌هاي سازمان ملي استاندارد ايران در پنج حوزه استانداردسازي، ارزيابي انطباق، اندازه‌شناسي، تاييدصلاحيت و فعاليت‌هاي پژوهشي تعريف مي‌شود که هر کدام بخش مهمی از وظایف و فعالیت‌های متنوع و متعدد سازمان ملی استاندارد را در بر می‌گیرد.

سازمان ملی استاندارد ایران در توسعه اقتصادی کشور، افزایش تولید و صادرات و ایجاد اشتغال فعال و فراگیر نقشی کاملاً موثر دارد. به منظور حمایت از تولید و فرهنگ سازی مصرف کالاهای با کیفیت داخلی پویش سراسری کالایـ استاندارد ایرانی می خرم راه‌اندازی و با تاسی به تاکید مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مسابقه عكسِ «با استاندارد خاطر جمع باش» در دو رشته حرفه‌ای( با دوربین حرفه‌ای) و آماتوری (با دوربین موبایل)، برگزار مي‌شود.

ترویج و فراگیر کردن پویشريا، کالایـ استاندارد ایرانی می خرم، معرفي کیفیت برتر كالاهاي استاندارد ايراني، تشويق مصرف‌كنندگان به استفاده از كالاهاي استاندارد توليد ایران، نقش استاندارد در رونق تولید، صادارت و اشتغال و ارج نهادن به توليد با كيفيت ملي موضوعات مسابقه عكسِ «با استاندارد خاطر جمع باش» می باشد.

شركت در جشنواره براي عموم علاقه‌مندان آزاد است و هر شركت‌كننده مي‌تواند حداكثر سه اثر به جشنواره ارسال كند.

عکس‌ها باید به صورت فایل jpg با حالت رنگی RGB حداقل ضلع بزرگ 1500 پیکسل و 72 DPI بوده و کیفیت عکس در خروجی فتوشاپ کمتر از 10 نباشد. عکس‌های ارسالی که با دوربین تلفن همراه گرفته شده‌اند از این قاعده مستثنا هستند.

دبيرخانه جشنواره مسئوليتي در قبال ارسال نامطلوب آثار ندارد و دستکاری و ویرایش ساختاری در عکس‌ها فقط در حدی که به اصالت تصویر خدشه وارد نکند، مورد قبول است.

اصلاح رنگ، کنتراست، تیرگی و روشنی و کراپ در عکس‌ها در حدی که اصالت عکس را تغییر ندهد، قابل قبول است و حق استفاده از عكس‌ها با حفظ حقوق معنوي عکاس در اختيار دبيرخانه مسابقه قرار دارد .

آثار دریافت شده را حمید فروتن، آرش خاموشی، علی شایگان که از عکاسان حرفه‌ای ارزیابی و نفرات برتر انتخاب خواهند شد.

علاقه‌مندان به شركت در اين جشنواره باید آثار خود را با ذكر مشخصات كامل(نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره ملی،شماره تماس ثابت و همراه و نشانی پست الکترونیک) و نوع دوربین حداكثر تا تاريخ 15 شهریورماه سال جاری به نشاني الکترونیکی publicrelation@isiri.gov.irارسال و برای کسب اطلاعات تکمیلی با تلفن 88889801-021 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است آثار منتخب ارسالي به مسابقه در نمايشگاهی به نمايش درخواهد آمد و از طریق رسانه‌ها منتشر و به آثار منتخب جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات