همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی:

دیدار با خانواده آزادگان شهرستان مهریز +تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مهریز با خانواده دو نفر از آزادگان شهرستان دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۶۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، به مناسبت ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مهریز با خانواده دو نفر از آزادگان شهرستان مهریز دیدار نمودند.

در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این ایام را به آزادگان عزیز تبریک عرض نمود و بیان داشت : آزادگان از افتخارات ایران اسلامی هستند و اجر و مزدشان در پیشگاه خداوند محفوظ خواهد بود.

عباس زارع یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و اظهار داشت : دوران اسارت از معجزات الهی بود و اسرا با امداد الهی می توانستند بر مشکلات و شکنجه های دوران اسارت فائق آیند.

همچنین"محمد زاده" یکی دیگر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در این دیدار از خاطرات دوران اسارت و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اشاراتی نمود و بیان کرد: با وجود تمام محدودیت ها و ممانعت ها در عین حال اسرا در ایام محرم و صفر در اردوگاه های عراق مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می کردند .

لازم به ذکر است شهرستان مهریز 32 آزاده سرافراز را تقدیم این نظام و انقلاب نموده است.


ارسال نظرات