برگزاری کلاس آموزش راهنمایی ورانندگی در سپاه شهرستان قائم شهر

به همت مدیرآماد سپاه ناحیه قائم شهر کلاس آموزش راهنمایی و رانندگی در این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۰۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم­شهر در راستای افزایش اطلاعات ،آگاهی وبا هدف ارتقای فرهنگ ترافیک کارکنان وسربازان ،کلاس آموزش راهنمایی ورانندگی با حضور کارشناس مربوطه در ناحیه قائم شهر برگزار شد.

سرهنگ دوم شعبان حق پرست از کارشناسان راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر با تشریح برخی قوانین مهم ترافیکی گفت : بسیاری از مردم از قوانین راهنمایی و رانندگی آگاهی دارند اما از روی سهل انگاری آنرا رعایت نمی کنند لذا همین سهل انکاری موجب بروز اتفاقاتی برای رانندگان می شودکه گاهی اوقات جبران آن بسیار سنگین وگران یا امکان پذیر نخواهد بود.

این کارشناس در ادامه افزود : بسیاری از قوانین راهنمایی و رانندگی طی زمان تغییر می کنند وبسیاری از رانندگان از آن آگاهی ندارند واین بخاطر پایین بودن فرهنگ ترافیکی وعدم مطالعه وتوجه در جامعه ما است.

سرهنگ حق پرست ضمن گله مندی از برخی قوانین ابلاغی که مانع تحقق فرهنگ برتر ترافیک در جامعه ما است خاطر نشان کرد : برخی قوانین ناقص ودست و پا گیر که از جانب دولت وجود دارد مانع این می شود که بتوان از لحاظ فرهنگ راهنمایی و رانندگی در جامعه پیشرفتی داشته باشیم،با این حال بر اساس تجربات چندین ساله خودم طرحها وبرنامه هایی را در این راستا به شهرداری ومقامات بالا ارائه داده ام که تاکنون توجهی به آن نشده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها