مدیر بسیجی مهدقرآن شهر فارسان در گفتگو با «بسیج»:

اسباب بازی های غربی با فرهنگ اسلامی سنخیتی ندارند/ گسترش فرهنگ اسلامی-ایرانی با فعالیت های بسیج در مهدهای قرآنی

شیروانی گفت: اسباب بازی های غربی با فرهنگ اسلامی سنخیت ندارند در نتیجه تاثیرات بسیار مخربی بر ذهن کودکان می گذارند. ما اسباب بازی ها را در اختیار آنها قرار می دهیم که خلاقیت و نوآوری بچه ها را هم بالا ببرد.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۷۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

اسباب بازی های غربی با فرهنگ اسلامی سنخیتی ندارند/ گسترش فرهنگ بومی با فعالیت های بسیج در مهدهای قرآنیمنصوره شیروانی مدیر بسیجی مهد قرآن شهر فارسان و برگزیده برتر سومین جشنواره سراسری مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاثیر فعالیت های بسیج در مهدهای قرآنی بر خلاقیت و نوآوری کودکان و نونهالان اظهار داشت: ما در این مهد قرآن اسباب بازی و بازی هایی را برای کودکان فراهم می کنیم که خشن نباشند و باعث آسیب رساندن به بچه ها و دیگران نشوند.

مدیر بسیجی مهد قرآن شهید تیموری شهر فارسان افزود: اکثر اسباب بازی های غربی خشن هستند و با فرهنگ ایرانی اسلامی سنخیت و هماهنگی ندارند و در نتیجه تاثیرات بسیار مخربی بر ذهن کودکان می گذارند ما اسباب بازی ها و بازی هایی را در اختیار آنها قرار می دهیم که مجاز باشند و خلاقیت و نوآوری بچه ها را هم بالا ببرد.

برگزیده برتر سومین جشنواره سراسری مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تشویق مادران به خرید عروسک های محلی برای فرزندان شان به گسترش فرهنگ بومی کمک بسیار زیادی می کند که ما این کار را انجام داده ایم.

شیروانی خاطرنشان کرد: ما با برنامه ریزی هایی که برای بچه ها انجام می دهیم آنها را از رفتارهای خشن دور می کنیم و آنها را با آیات قرآن به شیوه های اسلامی و قرآنی آشنا می کنیم.


ارسال نظرات