مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

کلام ائمه (ع) بهترین ملاک برای سفارش در حوزه‌های دین، سیاست و اخلاق است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: بهترین ملاک برای سفارش در سه حوزه دینی، سیاسی و اخلاقی کلام ائمه معصوم (ع) است.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۵۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علاء دولتشاهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد درسرکشی و نظارتی که با معاونت‌های مربوطه از حوزه‌های بخش اشترینان بروجرد داشت، اظهار داشت: بهترین ملاک برای سفارش در سه حوزه دینی، سیاسی و اخلاقی کلام ائمه معصوم (ع) است.

وی افزود: امام باقر (ع) فرمودند سه چیز موجب هلاکت انسان می‌شود که اگر انسان این سه مطلب را به‌عنوان تابلویی در زندگی فردی و سازمانی خود قرار دهد و از آن‌ها دوری جوید؛ در زندگی دنیوی و اخروی نیز سعادتمند می‌شود و از هلاکت و نابود شدن خویش جلوگیری می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اینکه یکی از این عوامل بخل بوده که بسیار صفت زشت و ناپسندی است، تصریح کرد: به‌عنوان‌مثال خداوند متعال استعداد و توانایی در بعضی از امور را به شخصی عطا می‌کند اما این شخص در انتقال و یاددادن به دیگران کوتاهی می کندو بخل می‌ورزد.

وی تصریح کرد: دوم هوای نفس انسان است که پیروی از آن نیز موجب هلاکت و نابودی انسان است و هریک از انسان‌ها در زمینه‌ای که مستعد هستند می‌توانند در این زمینه مورد آزمایش قرار گیرند.

حجت‌الاسلام دولتشاهی بیان کرد: سوم دوست داشتن بیش‌ازحد خود که منجر به غرور و تکبر انسان می‌شود به‌طوری‌که باعث به خود بالیدن و فخرفروشی می‌شود که عاقبت آن نیز هلاکت و نابودی است.

وی گفت: با توجه به اینکه هر یک از اعضای شورا حوزه مقاومت دارای مسئولیتی هستند اما همه دریک هدف مشترک بوده و همه باید در راستای رسیدن به این هدف که همان حفظ ارزش‌های انقلاب است محکم و ثابت‌قدم باشند تا برجستگی آن در کل کشور نمایان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات