سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایجرود:

تربیت فرزندان بصورت لذتبخش و مطلوب با فراگیری مهارت ها و تکنیک های کاربردی فرزندپروری

با فراگیری مهارت ها و تکنیک های کاربردی فرزندپروری، والدین می توانند در امر تربیت فرزندانشان موفق تر عمل کرده و از تعامل با آنها لذت ببرند.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۰۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایجرود با بیان اینکه تربیت صحیح فرزندان در سنین خردسالی نقش مهمی در عملکرد آنها در دوران بزرگسالی و جوانی دارد،گفت : رفتار صحیح والدین با فرزندان سلامت روانی آنان را بدنبال دارد.

زین العابدین مهدیون در دوره آموزشی فرزند پروری در جمع زنان سرپرست خانوار شهرستان ایجرود افزود: ایجاد رابطه خوب بین اعضای خانواده، نظارت و مراقبت والدین بر رفتار فرزندان، بیان انتظارات، ارزش ها و اعتقادات خانواده و انتقال آنها به فرزندان از مهمترین الگوهای فرزند پروری است.

وی در ادامه اظهار داشت: با فراگیری مهارت ها و تکنیک های کاربردی فرزندپروری، والدین می توانند در امر تربیت فرزندانشان موفق تر عمل کرده و از تعامل با آنها لذت ببرند.

مهدیون با اشاره به نقش کلیدی و محوری والدین در تربیت کودک تصریح کرد: بسیاری از اعمال و رفتاری که کودکان انجام می دهند، ناشی از رفتارهای والدین با وی یا با اطرافیان است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایجرود خاطر نشان ساخت: این دوره آموزشی به منظور ارتقاء سطح آگاهی و آموزش صحیح تربیت اصولی فرزندان به تعداد 30 نفر از زنان سرپرست خانواروبه همت اداره بهزیستی شهرستان ایجرود برگزار شد.

ارسال نظرات