با هدف آشنایی با مناطق عملیاتی دفاع مقدس انجام شد؛

اعزام کاروان‌ راهیان نور بانوان دلگان به مناطق عملیاتی غرب کشور+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان از اعزام کاروان راهیان نور خواهران بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور خبر داد
کد خبر: ۸۹۰۱۷۰۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، حسین شهرکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبرداد و گفت: چهل نفر ازخواهران بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی در غرب کشور اعزام شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان با اشاره به اینکه این اردو 6 روزه خواهد بود، تصریح کرد: کاروان راهیان نور این شهرستان در قالب یک دستگاه اتوبوس رهسپار این مناطق عملیاتی شده اند.

حسین شهرکی با تاکید بر اینکه این اردوها هر سال پرشورتر و با استقبال باشکوه از سال های گذشته برگزار می شود، اضافه کرد: زائرین در این مدت با حضور در یادمانهای شهدا در غرب کشور با آرمانهای والای شهیدان تجدید میثاق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور در یادمان های دفاع مقدس و راهیان نور یک فرصت بسیار مناسب برای تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جوانان است، ادامه داد: این راه حل موثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان خاطرنشان کرد: اعزام بانوان این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت دفاع مقدس در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمن و یک برنامه‌ فرهنگی موثر است.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات