در یادواره شهدای منج عنوان شد:

شهدا از ما چه انتظاری دارند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان، پشتیبانی از ولایت را سخن طلایی و نکته مشترک و انتظار همه شهدا از ما دانست.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۹۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه که با حضور برخی از مسئولین شهر و شهرستان در بخش منج برگزار گردید، حجت الاسلام سید مهران کریم پور ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی حضار در جلسه افزود: خداوند سبحان در قرآن مجید می فرمایند: و آن کسی را که در راه خدا کشته شده مرده نپندارید بلکه او زنده ابدی است ولیکن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت. (آیه 154 بقره).

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: ما بر مبنای قرآن که شهیدان را زنده می داند، به شهدای راه اسلام و به خصوص شهدای کربلا سلام کرده و با آنان حرف می زنیم و توسل می جوییم لذا ما نه تنها در زمانی که شهدا جان خود را فدا کردند به آنان نیاز داشتیم؛ بلکه امروز و فردا به وجود این عزیزان نیازمندیم و در روز قیامت نیاز به شفاعت آنها داریم.

وی، خاطرنشان کرد: اینجا این سوال مطرح است که شهدا از ما چه انتظاری دارند؟ و وظیفه ما در قبال شهدا چیست؟، باید در جواب این سوال گفت: انتظاری که شهدا از ما دارند این است که امانت دار خوبی برای آنها باشیم.

حجت الاسلام کریم پور، گفت: شهدا جان، مال و فرزند و عیال خود را در راه خدا فدا کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و از آن پاسداری نمودند و به ما این انقلاب را تقدیم کردند؛ لذا وظیفه ما پاسداری از انقلاب اسلامی است، که امانت شهدا می باشد.

وی، افزود: بهترین منبع برای اینکه بتوانیم پاسخ این سوال که "شهدا از ما چه انتظاری دارند؟" را پیدا کرد، وصیت نامه خود شهدای والا مقام می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: شاید بتوان گفت که تمامی شهدا در وصیت نامه اشاره به یک مطلب داشته اند که سعادت دنیا و آخرت در ولایت مداری و پشتیبانی از ولایت فقیه است، که این جمله طلایی نکته مشترک میان وصیت نامه همه شهداست.

ارسال نظرات