بانوی خیر،بانی خودکفایی 2 هزار خانوار در استان

بانوی خیر،بانی خودکفایی 2 هزار خانوار در کهگیلویه وبویراحمد شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۳۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
ین خیر تهرانی در جلسه هماهنگی برای اجرای طرح خودکفایی خانوارهای نیازمند کهگیلویه وبویراحمد گفت: با نصب پنل های خورشیدی در منازل مسکونی، گلخانه ها و راه اندازی مزارع خورشیدی، هر خانوار نیازمند در شهرها و روستاها ، می تواند با فروش برق تولیدی حاصل از این پنل های خورشیدی، ماهانه حدود 700 هزار تومان درآمد دائمی داشته باشد.
زهرا کیایی افزود: برق تولیدی پنل های خورشیدی به وسیله سازمان انرژی های نوین کشور و اداره برق استانها خریداری خواهد شد.
این بانوی خیرگفت: طرح خودکفایی خانوارهای نیازمند را از مهر ماه پارسال آغاز و تاکنون این طرح را در استانهای کرمان و البرز اجرا کرده و در هر استان قصد دارم 2 هزار خانوار را از نظر اقتصادی خودکفا کنم.
زهرا کیایی که شغل اصلی او نویسندگی و فیلمسازی است، هدف از اجرای طرح های اقتصادی را ایجاد درآمدزایی و حفظ عزت نفس افراد نیازمند بیان کرد وافزود: نداشتن شغل و درآمد زیر بنای آسیب های اجتماعی بسیاری است که با اشتغالزایی می توان از افزایش این آسیب ها جلوگیری کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این جلسه گفت: دستگاه های مختلف و مسئولان استان برای حمایت مالی و معنوی از اجرای طرح های خیرخواهانه و اشتغالزا توسط خیران آمادگی کامل دارند.
فتاح محمدی پیش بینی کرد، اجرای طرح خودکفایی خانوارهای نیازمند کهگیلویه وبویراحمد از اوایل شهریور ماه امسال با نصب پنل های خورشیدی آغاز شود.
ارسال نظرات