خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

گفتمان انقلاب اسلامی با گفتمان لیبرال درگیر است

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جشنواره مالک اشتر اهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارسباران و شهید حججی، گفتمان انقلاب اسلامی را با گفتمان لیبرال درگیر دانست و گفت: تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران دیده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۰۸۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گل محمدزاده افزود: رسالت و وظیفه‌ای که امروز سپاه پاسداران دارد مهم است و سپاه برای دفاع و حراست از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی تشکیل یافته است.

وی بابیان اینکه سپاه پاسداران در بحث تثبیت انقلاب اسلامی و مبارزات با توطئه‌هایی که در حاشیه کشورمان به وجود آمده بود سپاه به‌خوبی درخشید، اظهارداشت: هنوز سپاه مأموریت خود را تمام نکرده بود که استکبار جهانی یک جنگ تمام‌عیار را به جمهوری اسلامی تحمیل کرد و حضور سپاه پاسداران در جبهه‌ها باعث تحول در جبهه‌ها شده است.

گلمحمدزاده با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهد، بیان داشت: سپاه پاسداران امروز به‌عنوان نهاد تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته می‌شود و این هویت برای ما پاسداران مهم است یعنی اگر امروز شاخص‌های اساسی انقلاب اسلامی نگاه کنیم اولین نیرویی که مورد ارزشیابی قرار می‌گیرد سپاه پاسداران است.

وی بیان کرد: تفکری که امروز در سپاه پاسداران حاکم بوده منطبق با الگوهای انقلاب اسلامی است و الگوهای انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه‌های سیاسی امام راحل، مقام معظم رهبری و دین مبین اسلام است و اگر امروز بخواهیم از الگوهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم بایستی تفکر انقلابی در جامعه گسترش، ساری و جاری باشد.

گلمحمدزاده مدل و تفکر سپاه پاسداران را تفکر انقلابی عنوان کرد و ابراز داشت: اگر بخواهیم از انقلاب و اسلام دفاع کنیم می‌بایست اولاً تفکر انقلابی و جهادی زنده بماند و تنها راه زنده ماندن روحیه جهادی و تفکر انقلابی تربیت جوانان تراز با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که جزو وظایف مهم سپاه پاسداران و پایگاه‌های مقاومت بسیج همین است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: حضور پاسداران سپاه موجب شد تا تفکر انقلابی، تفکری که برگرفته از امام راحل، انقلاب و نظام حاکمیت پیدا کند و ما درگذر زمان شاهد تکامل و هویت سپاه پاسداران بوده‌ایم.

گلمحمدزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی، افزود: اتفاقاتی که اخیراً رخ‌داده دارای پیام‌های متعددی بوده که جای خود مهم حائز اهمیت است در زمان کنونی برخی‌ها معتقدند که استکبار جهانی تغییر رویه داده و امروز شاهد آن هستیم که این حرف جزء شعار بیش نیست چراکه بعد از بمباران آمریکایی‌ها نشان داد که بین آمریکایی‌ها و داعشی ها هماهنگی وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها