مسوول بسیج دانشجویی استان ایلام در گفت‌وگو با «بسیج»:

گسترش ارزشهای اسلامی از وظایف دانشجویان است

علی پور گفت: ضروری است که افراد تاثیرگذار و کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش چشمگیری ایفا نمودند در محافل دانشجویی حضور یافته و به تشریح مبانی و فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی بپردازند.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۴۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
محمود علی پور، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه دانشجویان باید با هوشیاری و برنامه ریزی به موقع، نقش آفرینی مؤثر خود در مناسبت های ملی و مذهبی را اثبات کرده و در جذب افراد متناسب با طراز انقلاب اسلامی اقدام کنند، گفت: گسترش ارزشهای اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از حقوق انقلاب از وظایف دانشجویان است و باید در این عرصه بیش از پیش فعالیت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی مردم در شکل گیری انقلاب عظیم ایران،  بعد از گذشت بیش از 38سال همچنان الگوی حرکت های جهانی و منطقه ای است، تاکید کرد: دانشگاهیان در جامعه امروز باید با بصیرت افزايي، حفظ انسجام ملی، تکیه بر عنایات الهی و پیروی از ولایت فقیه در آگاهی بخشی به اقشار جامعه و تبیین دستاوردهای انقلاب قدم بردارند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام  در پایان خاطر نشان کرد: ضروری است که افراد تاثیرگذار و کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش چشمگیری ایفا نمودند در محافل دانشجویی حضور یافته و به تشریح مبانی و فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی بپردازند.
ارسال نظرات