فرمانده انتظامی شهرقدس:

پلمب 338 واحد صنفی متخلف در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از پلمب 338 واحد صنفی متخلف در چهارماهه گذشته خبر داد و‌گفت:علت این کار نداشتن جواز کسب و‌عدم رعایت ضوابط صنفی و‌انتظامی بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۶۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
سرهنگشاهپور فلاحی،فرمانده انتظامی شهرستان قدس،در گفتگو‌با خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،در تشریح این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف تعداد 338 واحد صنفی را به علت نداشتن جواز کسب،عدم رعایت ضوابط صنفی و انتظامی ... پلمب کرده است. 

سرهنگ"فلاحی"ادامه داد: در پی اجرای طرح های مختلف نظارت بر فعالیت اصناف  در چهار ماه  گذشته از تعداد 961 واحد صنفی  به صورت محسوس و نا محسوس بازدید که در این راستا به 527  واحد صنفی اخطار پلمب داده شده تا در اولین فرصت نسبت به رفع معایب و اخذ مجوز اقدام و نتیجه را برای بررسی و بازدید مجدد به اداره نظارت بر اماکن عمومی اعلام نمایند. 

این مقام انتظامی افزود: همچنین تعداد 338 واحد صنفی که با ارتکاب تخلفات عدیده و عدم رعایت موازین صنفی و شرعی موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم نموده بودند ،  لغو فعالیت نموده و علاوه بر پلمب واحد صنفی  تعداد 48 نفر  از متصدیان را به محاکم قضائی معرفی نموده است. 

سرهنگ"فلاحی "در پایان خطاب به شهروندان تصریح کرد:پلیس اجازه نخواهد داد تا صنوف به جولانگاهی برای متخلفان تبدیل گردد و چنانچه واحدی موازین شرعی و اسلامی را رعایت نکند بدون هیچ گونه مسامحه ای برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام//
ارسال نظرات