فرماندار اشکذر خواستار شد؛

ضرورت انسجام و هماهنگی اعضای مدیریت بحران شهرستان اشکذر در کارگاه آموزشی بافق

محمدعلی شاه‌حسینی در نشست هماهنگی اعضای مدیریت بحران شهرستان اشکذر که به‌منظور حضور مؤثر در کارگاه آموزشی، تمرینی، ستادی و تخصصی بافق برگزار شد انسجام و هماهنگی بین اعضای مدیریت بحران این شهرستان را خواستار شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۸۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: فرمانداری اشکذر؛ محمدعلی شاه‌حسینی در نشست هماهنگی اعضای مدیریت شهرستان اشکذر که قرار است از 24 لغایت 26 مردادماه در کارگاه آموزشی مدیریت بحران شهرستان بافق شرکت نمایند اظهار داشت: با توجه به برخی حوادث رخ‌داده در سطح کشور و ضرورت آمادگی مدیران ارشد استانی و شهرستانی این کارگاه آموزشی هدف‌گذاری شده است.

فرماندار اشکذر افزود: در این دوره آموزشی که با حضور فرمانداران، بخشداران، شهرداران و سایر اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های 10 گانه استان و جمع کثیری از مدیران و کارشناسان برگزار خواهد شد اعضا در قالب یک گروه به فرماندهی فرماندار فعالیت خواهند کرد.

شاه‌حسینیبا تشریح روند اجرای این کارگاه آموزشی، تمرینی، ستادی و تخصصی مدیریت بحران گفت: در این دوره اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان می‌بایست با پوشیدن کاور یکرنگ و داشتن کارت شناسایی در کلاس‌های آموزشی حضور پیدا ‌کنند که ضرورت آن نظم، انسجام و هماهنگی است.

وی بابیان اینکه استانداران، معاونان ایشان و کلیه مدیران کل مدیریت بحران استان‌ها این دوره‌های آموزشی را فراگرفته‌اند ابراز امیدواری کرد با برگزاری این کارگاه آموزشی، آمادگی اعضای مدیریت بحران شهرستان‌ها نیز برای کاهش خسارات حوادث احتمالی به نحو مطلوب افزایش یابد.

ارسال نظرات