همایش نقش روحانیت در دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش نقش روحانیت در دفاع مقدس خبر داد و گفت: جشنواره شعر و ادب دفاع مقدس برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۹۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
سرهنگ امیرعباس آسمند پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی دفاع مقدس، با اشاره به گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد آغاز دفاع مقدس اظهار داشت: ویژه برنامه دفاع مقدس از 31 شهریور  تا 8 مهرماه است و در این خصوص 30 برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: رژه نیروهای مسلح استان، برگزاری پیاده روی خانوادگی، بازید از خانواده شهدا و ایثارگران، به صدا درآمدن زنگ مقاومت، تجلیل از خانواده ایثارگران و فضاسازی محیطی و برگزاری همایش نقش اصناف در دفاع مقدس با همکاری اصناف و صنعت و معدن را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیشکسوتان رزمندگان در استان خبر داد و گفت: این آئین با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در یاسوج برگزار می‌شود.

آسمند با تاکید بر اینکه نقش روحانیت در دفاع مقدس بی‌نظیر و ستودنی است، اظهار داشت: همایش استانی نقش روحانیت در دفاع مقدس در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید هنرمندانه و با زبان هنر روحیه ایثار و شهادت را در جامعه تبیین کرد، عنوان کرد: در این راستا جشنواره شعر و ادب با مشارکت و همکاری حوزه هنری و بنیا حفظ آثار در استان برگزار می‌شود.

آسمند از برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع دفاع‌مقدس در استان خبر داد و افزود: در این هفته با حضور مسئولان آثار و کتاب هایی با موضوع دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا مروجان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید نسل جوان با الگوگیری از آنها مسیر درست زندگی را بیاموزند ادامه داد: بدون شک خانواده شهدا نقش مهمی در تحقق اهداف نظام دارند و باید همگان با تکریم از آنها یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند.

ارسال نظرات