خبرهای داغ:

دستگیری عوامل تیراندازی در ورامین

فرمانده نیروی انتظامی ورامین اعلام کرد: عوامل تیراندازی دیشب در مرکز این شهر در کمتر از ۲۴ دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۰۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مرادی فرمانده نیروی انتظامی ورامین  گفت: از نخستین دقایق وقوع حادثه یعنی ساعت ۲۳ دیشب تلاش‌ها برای دستگیری اراذل و اوباشی که برای انتقام از یکدیگر و ایجاد رعب و وحشت در ورودی مجتمع ادارات ورامین تیراندازی کرده بودند، آغاز شد.
 
وی افزود: از نیمه‌های دیشب و صبح امروز، تمام مکان هایی که احتمال مخفی شدن عوامل حادثه دیشب می‌رفت با دقت بازرسی و زیر نظر گرفته شد، اما ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب عامل اصلی تیراندازی در میدان اصلی شهر دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت:: تیر انداز ماجرای شب گذشته به استفاده از اسلحه وینچستر آمریکایی اعتراف کرده است و تلاش برای کشف اسلحه ادامه دارد.

به گفته سرهنگ مرادی دو راکب موتورسوار و طرفین درگیری دیشب، دستگیر شدند و با تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند.

در حادثه ساعت ۲۲ و ۵۸ دقیقه دیشب در خیابان دادگاه سابق در ورودی مجتمع ادارات ورامین دو راکت موتورسوار پس از توقف در مقابل یک مغازه اقدام به شلیک دو تیر هوایی، شکستن شیشه یک خودرو و شیشه مغازه کردند.

این حادثه رعب و وحشت زیادی در بین اهالی محل ایجاد کرده بود و حتی وخامت حال دو همسایه آن‌ها را به بیمارستان کشاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها