خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

افرادی که دنبال عکس سلفی هستند با آزادگان بگیرند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در شب خاطره آزادگان با اشاره به رشادت آزادگان در دوران اسارت در برابر شکنجه رژیم بعثی، گفت: امنیت و اقتدار امروز ما مرهون همین ایستادگی آزادگان است و افرادی که دنبال عکس سلفی هستند با آزادگان بگیرند که افتخار ملت و نظام هستند.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۷۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم افزود: آزادگان موجب شدند نظام جمهوری اسلامی سرپا بماند و ما در جنگ پیروز شویم و امیدواریم مسئولان آزادگان را بدانند.
وی با بیان اینکه امروز مسیر جمهوری اسلامی با همان صلابت زمان امام راحل در سایه رهبر فرزانه انقلاب نیز ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: دشمنان هر چه قدر ما را بترسانند اثر نخواهد داشت چراکه در طول 38 سال هر چه فشار علیه انقلاب اسلامی بیشتر شده، مردم متحدتر شدند.
حجت‌الاسلام آل هاشم با بیان اینکه دشمن با نیت پیروزی در عرض کمتر از یک هفته جنگ را آغاز کرد، گفت: آن ها حتی برای اهواز استاندار تعیین کرده و نام اهواز را نیز تغییر دادند و ادامه مصاحبه را به نیت سه روز دیگر در اهواز و یک هفته دیگر در تهران آغاز کرده بودند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: دشمن پیش از آغاز جنگ برای براندازی نظام 19 ماه تلاش کرد و و چون موفق نشد برای ساقط کردن جمهوری اسلامی جنگ هشت ساله را آغاز کرد.
وی با بیان این که جنگ عراق علیه ایران با حمایت های آمریکا، شوروی و با پشتیبانی هواپیماهای فرانسه، با حمایت های تجهیزات شیمیایی آلمانی ها و حمایت مالی اعراب منطقه از عراق آغاز شد، افزود: هدف متحدان عراق از حمایت عراق، براندازی نظام جمهوری اسلامی، تصرف خاک ایران و تسلط بر نفت منطقه بود که به هیچ کدام از آرزوهایشان به برکت شما آزادگان نرسیدند.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها