بدحجابی؛ راه نفوذ ترویج بی‌حجابی

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه حجاب و عفاف فریضه واجب الهی و مورد تاکید قرآن کریم است، گفت: یکی از راه‌‌های نفوذ غرب و استعمارگران در کشورهای اسلامی برای ترویج بی‌حجابی، بدحجابی است.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۴۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، معصومه هوشمند، کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح امروز ۲۱ مرداد ماه در نشست با تنی چند از بانوان فرهیخته استان با بیان اینکه حجاب و عفاف فریضه واجب الهی و مورد تاکید قرآن کریم است، گفت: حجاب و عفاف لازم و ملزوم هم به حساب می‌آیند و به قول فقها از ضروریات دین اسلام به شمار می‌رود که خداوند به آن دستور داده و علاوه بر آن عقاب و جزا نیز برای آن در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه حجاب یعنی پوششی برای مردان و زنان توجه به این نکته که هر کدام از زنان و مردان در این خصوص وظایفی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد افزود: همان گونه که نماز و زکات از واجبات دین اسلام است و مخالفت با این ضروریات دینی به منزله خروج از دین است مخالفت با حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ضروریات مسلم دین به منزله خروج از دین است.

هوشمند با بیان این که بی حجابی و بدحجابی یکی از واردات غربی به جامعه اسلامی ایران است که برای مقابله با آن یک حرکت مردمی منسجم لازم است گفت: بدحجابی از جمله واردات فرهنگ غربی است که مقام معظم رهبری در تعبیرات مختلف مانند تهاجم فرهنگی دشمن به آن اشاره کردند؛.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: حقیقتاً یکی از راه‌‌های نفوذ غرب و استعمارگران در کشورهای اسلامی برای ترویج بی‌حجابی، بدحجابی است و برای تحقق این معضل در جوامع اسلامی راه‌های مختلفی از جمله وضع قوانین غیرشرعی در جامعه اسلامی، تبلیغ آزادی اقلیت‌های دینی در خصوص پوشش، عادی‌سازی بدحجاب و بی‌حجابی و. .. را دنبال می‌کنند.
ارسال نظرات