مسئول مرکز امامت بسیج در گفتگو با «بسیج»:

پیوند بسیج و مسجد حیاتی است

حسین پور گفت: اگر این دو از هم جدا شوند بسیج نقش مردمی خود را از دست می دهد بنابراین اتصال این دو امری واجب است و جدا کردن آنها از همدیگر خطای بزرگی است.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۹۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
پیوند بسیج و مسجد حیاتی است

مسعود حسین پور مسئول مرکز امامت بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در آموزه های انقلاب اسلامی چه امام خمینی (ره) و چه مقام معظم رهبری همواره بر محوریت مساجد تاکید کرده اند.

وی افزود: رهبری همیشه تاکید داشته اند که کانون همه تحولات جامعه باید مساجد باشد مسجد قابلیت این را دارد که همه سلایق و نگاه ها و اندیشه ها را در خود جمع کند و از انجایی که محل عبادت خداست همه بر این موضوع متفق القول هستند.

مسئول مرکز امامت بسیج گفت: در سیره پیامبر (ص) مسجد اهمیت خاصی داشته و ایشان به محض هجرت به مدینه اولین کاری که می کنند ساختن مسجد است که در بدو تشکیل حکومت اسلامی صورت می گیرد.

حسین پور تاکید کرد: بسیج به عنوان متولی آوردن مردم و ساماندهی آنها در عرصه های انقلاب اسلامی پایگاهش در مسجد استو بسیج از همه اقشار جذب می کند و پیوند بسیج و مسجد حیاتی است و اگر این دو از هم جدا شوند بسیج نقش مردمی خود را از دست می دهد و جامعیت و نگاه عمومی و همه جانبه به بسیج تک بعدی می شود و بنابراین اتصال این دو امری واجب است و جدا کردن آنها از همدیگر خطای بزرگی است.


ارسال نظرات