حجه الاسلام نبوی در گفتگو با بسیج:

آسمانِ چالوس درخشش ستاره پنجم شهید مدافع حرم مصطفی خوش محمدی را هم به خود دید...

سردار رشید اسلام مصطفی خوش‎محمدی» پنجمین ستاره از آسمان تابناک شهادت از استان مازندران در مسیر دفاع از حریم آل‎الله به مقام والای شهادت نائل شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۹۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام سید میثم نبوی در گفتگو با بسیج درباره شهید مدافع اسلام(حرم) که هفته گذشته در بمباران هماهنگ شده  آمریکا با گروههای تروریستی در مرز عراق و سوریه به شهادت رسید گفت: مصطفی خوش‎محمدی پاسدار بازنشسته تیپ 45 جواد الائمه بوده است، آخرین مسوولیت این شهید والامقام معاون هماهنگ کننده تیپ 45، تخریب‎چی حرفه‎ای بوده است.
 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج چالوس افزود: شهید خوش‎محمدی پنج‎شنبه هفته گذشته 19 مردادماه جاری در بمباران هواپیمایی آمریکا در مرز عراق و سوریه برای دفاع از حریم آل‎الله به مقام شامخ شهادت نائل شد، این شهید والامقام از دیماه 1395 چندین بار به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شد.

حجه الاسلام والمسلمین نبوی یادآور شد: شهید خوش‎محمدی اصالتا اهل چالوس و ساکن شهرستان گرگان بوده است.
وی گفت: این شهید دارای دو دختر و یک پسر بود.
این مسئول اظهارداشت: این شهید عزیز بسیار اهل سخاوت و ارادتمند واقعی به اهل بیت عصمت وطهارت(ع) بودند ودرب منزل ایشان در گرگان همواره به روی همه آشنایان زائر  امام علی ابن موسی الرضا(ع) باز بود و با حسن خلق و رویی گشاده میزبانی شایسته برای زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بود.
حجه الاسلام سیدمیثم نبوی بیان داشت: سردار خوش محمدی حسن عاقبت نصیبش شد.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم این شعارها را بدهیم و عمل نکنیم، شعارهای «لبیک یا حسین»، «لبیک یا زینب» و «لبیک یا رسول الله و لبیک یا علی (ع)زمانی مفهوم و عینیت واقعی پیدا می‌کنند که در عمل نیز ظهور پیدا کنند، و الا شعار «هیهات من الذله» دادن کافی نیست، این شعار باید به عرصه ظهور برسد و نشان دهنده شعور و درک انسان وبصیرت عاشورایی وفهم والای شهدا میباشد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه چالوس تاکید کرد: مراسم وداع با شهید مدافع حرم  سردار_مصطفی_خوش_محمدی شامگاه پنجشنبه در این سپاه برگزار می شود و تشییع این شهید والامقام از ساعت9 و 30 دقیقه جمعه از مقابل سپاه چالوس آغاز و به سمت  گلزار شهدای یوسف رضای این ادامه می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها