استاد حوزه و دانشگاه قم :

راه و خون پاک شهید حججی دنیا و کشور را تکان داد

استاد حوزه و دانشگاه قم گفت : شهید محسن حججی دل پاک جوانی است که دنیا و کشور را تکان داده است .
کد خبر: ۸۹۰۳۲۲۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، یادواره شهید محسن حججی به همت پایگاه امام علی (ع) درقبور مطهر شهدا ی گمنام با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان ازنا برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ضمن تشکر از برگزار گنندگان یادواره شهدا اظهار داشت :که یک دل پاک جوانی بینید چگونه دنیا و کشور را تکان داده است .

وی افزود :امریکا با تصبیت حکومت جنایت کار عربستان که می خواهد با کمک امریکا صدها سال حکومت کنند و امریکا توسط ال سعود شیعه را در منطقه نابود سازد که مرکز شیعه مقاومت ایران است.

وی عنوان کرد: انها با کمک داعش خواستند یک خاکریز مهم یعنی سوریه را بگیرند تا به مرکز تشیع عذاق برسند تا حرم مطهر امام حسین را تخریب و جایی ان گندم بکارند بعد ایران را نابود سازند این شهدا مدافع حرم به ویژه محسن حججی این را فهمیدند و حرکت کردند چون تاریخ تکرار می شود .

وی به وصیت نامه شهید حججی اشاره کرد و گفت:این شهید والا مقام انقدر خدواند به ان بینش و درک داده بود که می دانست می خواهد در سوریه شهید شود که می توان در وصیت نامه ای که در خانه نوشته است صادق است که این شهید انگار در زمان شهادتش این وصیت نامه را نوشته است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار