خبرهای داغ:

افزایش اشتغال مشاغل خانگی درهندیجان

معاون فرماندار هندیجان گفت:از برنامه های تأثیرگذار در روند اشتغال زایی مخصوصا برای جوانان جویای کارباتوجه به حمایت بیشتر مسؤولان از دغدغه های اصلی در رفع مشکلات معیشتی واقتصادی این قشر از جامعه است وهمچنین توسعه اشتغال باساماندهی مشاغل خانگی از اولویت های مدیران مربوطه هندیجان می بایست باشد واعتباراتی در زمینه طرح اشتغال خانگی نزدیک به ۳۲میلیاردتومان اعلام شده که نسبت به سال گذشته ۶برابرافزایش داشته است وبا حذب این اعتبار فرصت خوبی برای رونق کسب وکار افراد نیاز مند در شهرستان خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۸۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
بهنام خضعلی صبح پنج شنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان در باره موضوعات مطرح شده در کارگروه شورای اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان اظهار کرد:یکی از مشکلات اساسی در هندیجان واستان خوزستان وجود ناهماهنگی بین ادارات وسازمانهااست که شایسته مردم نیست وباتوجه به مشکلات اشتغال این دغدغه دربین جوانان وجود داردکه  جوانان دقیق و درست ازسوی مدیران ومسؤولین اطلاع رسانی نشده اند .


وی افزود:بعضی از دستگاههای اجرایی از نمونه فرم های اشتغال که در اختیار دارند هنوز اطلاعاتی ندارندکه می بایست باهماهنگی فرمانداری اطلاعات لازم راکسب نمایند.


وی بابیان اطلاع از ردیف اعتبارات شهرستان گفت:درخصوص ردیف اعتبارات از محل پروژه های شهرستان هندیجان تکمیل اطلاعات در حال پیگیری وانجام است.


خضعلی معاون فرماندار هندیجان عنوان کرد:درهندیجان پروژه های خوبی درحال اجرای می باشدویاپروژه ها درحال تعمیر می باشند که این امر توسط مدیران دستگاههااجرایی خواهد شد.


وی بااشاره به پاسخویی مسؤولان در اشتغال زایی بیان کرد:مسؤولان درخصوص اشتغال مردم جویای کارمی بایست شفاف پاسخگو باشندویکی از محورهای اصلی اشتغال تا قبل از ۱۵شهریورماه نسبت به دریافت پرسش های شهرستانی از ادارات کل خوداقدام نمایندکه بعداز آن جلسه ای دراین تاریخ باحضور مدیران کل ودستگاههای اجرایی استان درشهرستان برگزارخواهدشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها