سردار معروفی:

امروز جهاد کردن باید در عرصه خدمت رسانی به مردم باشد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در جمع مردم شهرک دامداران در مسجد کوثر گفت: جهادگران بسیجی به وسیله خدمت صادقانه به بندگان خدا رضایت ذات اقدس ربوبی را به دست می آورند
کد خبر: ۸۹۰۳۵۹۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی افزود: جهادگران با هر اقدام و فعالیت جهادی خود آثار زیبایی در جای جای زندگی شان  به وجود می آورند ،خداوند دل جهادگران را به مردم گره زده است.
وی با تاکید بر این مطلب که جهادگران در انجام فعالیت های جهادی جزعنایت الهی به دنبال چیز دیگری نیستندافزود: گروههای جهادی هدایت شدگان الهی هستندکه اقدامات سپاه و بسیج به مردم عادی عنایت الهی است و برادران جهادگر و انقلابی را خدا هدایت کرد تا برای نجیب ترین،قانع ترین مردم اقداماتی را انجام دهند.
فرمانده سپاه استان در ادامه اظهار کرد: گروه های جهادی خواهر در راستای توانمند سازی خواهران کلاسهای قرآنی و فرهنگی برگزار می کنند که این اقدام ارزشمند کاری معنوی هدف گذاری شده ای است.
سردار معروفی خاطرنشان کرد: یک روز کار جهادی اسلح در دست و مبارزه با دشمنان خدا و دین خدا بوده که از آن به عنوان جهاد کبیر نیز نام برده اند.
وی اضافه کرد: امروز جهاد کردن باید در عرصه محرومیت زدایی وخدمت رسانی به مردم در مناطق محروم باشد که امروزه اثرات این جهاد بیشر است چون نیاز ما به آن زیاد است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولین در قبال کار خود نزد مردم وظیفه دارند گفت: وای به حال مسئولی که خداوند توفیق مسئولیتی به آنها داده است و اگر به مسئولیت خود عمل نکنندگناه کرده است و در قیامت جواب خدا و شهدا را چگونه می تواند بدهد.
سردار معروفی گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما به سمت امنیت وآسایش گام برداریم  لذامسئولین باید احساس مسئولیت کنند و رسالت خود را در جامعه ایفا کنند.ما در حاکمیت اسلامی ریاست نداریم حاکمیت بر قلوب را داریم و این حاکمیت ماندگار خواهد شد و نتیجه این حاکمیت عزت آسایش و امنیت است.
ارسال نظرات