خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

صنایع دفاعی ایران به برکت انقلاب اسلامی به اوج خواهد رسید

امام جمعه همدان با بیان اینکه سنای آمریکا درحال نقشه کشیدن برای متوقف کردن صنایع دفاعی ایران است، بیان کرد: صنایع دفاعی ایران به برکت انقلاب اسلامی به اوج خواهد رسید و دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۲۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
صنایع دفاعی ایران به برکت انقلاب اسلامی به اوج خواهد رسید
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه شهر همدان افزود: انقلاب اسلامی به دلیل داشتن جوانانی غیور در عرصه نظامی بسیار پیشرفت کرده است و آمریکا به دلیل این پیشرفت از ایران می ترسد.

وی با بیان اینکه سنای آمریکا درحال نقشه کشیدن برای متوقف کردن صنایع دفاعی ایران است، بیان کرد: صنایع دفاعی ایران به برکت انقلاب اسلامی به اوج خواهد رسید و دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مساجد افزود: مساجد می تواند به محلی برای تربیت نیروهای بسیجی ، ورزشگاهی برای تربیت پهلوانان و کتابخانه برای تربیت صاحبان فکر و اندیشه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مساجد کارکردهای مختلفی برای تربیت نسل آینده دارد تاکید کرد: مساجد تنها برای اقامه نماز نیست بلکه باید جوانان آینده در این پایگاه ها تربیت شوند.

محمدی با اشاره به روز بازگشت آزادگان به کشور گفت: ایثارگران و آزادگان افتخار انقلاب اسلامی و ذخیره ارزشمند و ماندگار این کشور محسوب می شوند.

یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس نیز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: فاصله گرفتن از ولایت فقیه عامل بسیاری از مشکلات در جامعه است.

رضا هوشیار افزود: تا زمانی که جامعه ما ولایت مدار باشد، هیچ مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت و مردم ولایت مدار ایران امام(ره) را تنها نگذاشتند و دشمن نیز به هدف شوم خود نرسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات