امام جمعه پلدختر:

مسجد محل روشنگری و بصیرت افزایی است

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه مسجد محل روشنگری و بصیرت افزایی و معرفی اسلام ناب محمدی (ص) است، گفت:مسجد در آموزه های دینی مکان مقدسی است که نظام سیاسی و جامعه اسلامی برآمده از آن به عنوان سنگر و محور انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۵۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه پلدختر به فرا رسیدن روز جهانی مساجد اشاره کرد و افزود: افراد مسجدی باید نسبت به ظلم و ظالمان بی تفاوت نباشند زیرا اسلام این را نمی پذیرد و مساجد همواره اثر گذار بوده و انقلاب هایی که از مسجد آغاز شده هرگز خاموش نشده است.
به گفته وی مسجد شورآفرین است و افراد انقلابی مانند شهید محسن حججی را تحویل جامعه اسلامی می دهد که برغم اینکه در چنگال دشمن قرار دارد و دشمن از صلابت او می ترسد.
امام جمعه پلدختر گفت: از دولتمردان انتظار می رود یکی از مولفه های آنها در انتخاب مدیران افراد مسجدی باشد.
وی اظهار داشت: مساجد امروز مطالبه گر مردم از قوای سه گانه هستند که این قوا نیز باید پاسخگوی خواسته های مردم باشند.


امام جمعه پلدختر به آغاز هفته دولت اشاره و با تبریک این هفته افزود: هفته دولت امسال با رای اعتماد دولت از مجلس مصادف و مقارن شده که این موضوع را باید به فال نیک گرفت.


حجت الاسلام سوری افزود: دولتمردان ما باید از شهیدان رجایی و باهنر در ساده زیستی ، دوری از تجملگرایی ، تدین و صلابت در زندگی الگو بگیرند و فرمایشات و نصایح مقام معظم رهبری به ویژه در پرداختن به مشکلات اقتصادی که مردم ازآن رنج می برند را نصب العین خود قرار دهند.


امام جمعه عنوان کرد: دولت باید در این چهار سال به نقطه قابل قبولی برسد و ضمن تعامل با دنیا بتواند با قدرت و صلابت در مقابل سلطه گران بایستد.


به گفته وی نمایندگان نیز از این فرصت استفاده کرده و در ارتباط با دولتمردان مشکلات استان و شهرستان را که مهمترین آنها رفع محرومیت از چهره استان و بیکاری جوانان است را مطالبه گری کنند.
حجت الاسلام سوری افزود: نمایندگان مجلس اشتباهات دیگران را تکرار نکنند و هر کس که مدیر باشد نباید مشکلات را فراموش کند بلکه باید از این فرصت کوتاه استفاده کرده و جوابگوی مطالبات مردم باشند زیرا استان لرستان مستعد است تنها برای رفع محرومیت مدیر می خواهد و باید به مطالبات جدی مردم توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات