فاطمه آلیا در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

خالی کردن میدان؛ گامی در جهت تقویت فعالیت‌های ضد دینی دشمن

آلیا گفت: زمانی که عرصه تبلیغ دین در فضای مجازی را خالی می‌کنیم، دشمن از این ضعف سوءاستفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۱۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
فاطمه آلیا، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به ایجاد شبهه‌افکنی دشمن در فضای مجازی گفت: دشمنان شبهات بسیاری از مسائل و مفاهیم دینی را در میان نسل جوان مطرح می‌کنند.
 
وی یاد اور شد: آن‌ها فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) می‌سازند و در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند. با تقویت بنیه اطلاعاتی مردم به ویژه نسل جوان درباره پیامبر اکرم (ص)، دشمن خلع سلاح می‌شود و حتی اگر این دروغ‌ها را مطرح کردند، می‌توان این شیطنت‌ها را تبدیل به فرصت کرد.

الیا افزود: اهانت به پیامبر اعظم (ص) از سوی دشمن فرصتی را برایمان ایجاد کرد تا دنیا متوجه شخصیت پیامبر اکرم (ص) شود. باید با تولید اطلاعات درباره سیره و پیام پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع)، فرصت را غنیمت بشماریم و از آن بهره‌مند شویم.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: زمانی که عرصه تبلیغ دین در فضای مجازی را خالی می‌کنیم، دشمن از این ضعف سوءاستفاده می‌کند و به تقویت بنیه فعالیت‌های خود می‌پردازد.

وی اظهار کرد: دشمن با انتشار مطالب ضددینی در فضای مجازی سعی می‌کند تا اذهان جهان را علیه دین و اسلام سوق دهد؛ بنابراین ما باید با معرفی کامل قرآن و دین اسلام با فعالیت‌های ضددینی دشمن مقابله کنیم و نگذاریم تا با تقویت بنیه فعالیت‌های خود به اعتقاداتمان اهانت کنند.

ارسال نظرات