فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

اردوهای بسیج سازندگی گامی برای توسعه مناطق محروم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: اردوهای بسیج سازندگی اجرایی شد تا فرصتی فراهم شود که نسل جوان هم بتواند گامی برای توسعه مناطق محروم بر دارد.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۱۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،سرگرد محمودوند در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی منطقه روستای میدان بزرگ اظهار داشت:بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اردوهای بسیج سازندگی اجرایی شد تا فرصتی فراهم شود که نسل جوان هم بتواند گامی برای توسعه مناطق محروم بر دارد.
 
اردوهای بسیج سازندگی گامی برای توسعه مناطق محروم است 

وی افزود :معمولا در این اردوها نسل جوان در قالب نيروهاي جوان داوطلب، دانش آموز، دانشجو و طلبه (اعم از برادران و خواهران) حضور پیدا می کنند.

 اردوهای بسیج سازندگی گامی برای توسعه مناطق محروم است
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی اضافه کرد:سازمان بسیج سازندگی با اولویت محرومیت زدایی در مناطق محروم هرساله در ایام تابستان و مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری اردوهای جهادی می کند.
 
محمودوند با اشاره به برنامه های متنوع اردوهای جهادی تصریح کرد: در زمينه‌هاي بهداشتی ودرمانی،فرهنگی واجتماعی،عمرانی،مذهبی و آموزشی ومهارتی برنامه های مختلفی برگزار می شود.

وی،آشنایی جوانان با فرهنگ کار وتلاش وفعالیت های گروهی،کمک به توسعه و پیشرفت کشور،غنی سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه های سازندگی در قالب مردم یاری و خدمات رسانی را از اهداف برگزاری اردوهای جهادی برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با قدردانی همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان در برپایی این اردو خاطر نشان کردد:اردوی جهادی بسیجیان حوزه شهری با همکاری بسیج دانشجویی به مدت یک هفته در منطقه طایی برگزار شد که بحمدالله مردم از اقدامات و خدمات رسانی بسیجیان در این مدت اعلام رضایت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات