برگزاري جلسه ستاد پشتيباني اردوهاي جهادي طرح هجرت3 بسيج سازندگي در استان زنجان

برگزاري جلسه ستاد پشتيباني اردوهاي جهادي طرح هجرت3 بسيج سازندگي با نام شهيد محسن حججي با حضور مسئولين دولتي و فرماندهان سپاه و بسيج در سالن شهيد شهرياري استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۶۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به منظور پشتيباني و هم افزايي دستگاه هاي دولتي و سپاه و بسيج سازندگي از اردوهاي جهادي جلسه ستاد پشتيباني امروز با حضور مهندس رحمتي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و سرهنگ حسيني جانشين سپاه استان برگزار شد.

اين جلسه كه با استناد به قوانين مجلس و آيين نامه هاي دولت هاي قبلي انجام مي شود هر سال در فصل تابستان برگزار و دستگاه هاي دولتي عضو اين ستاد به ارائه گزارش عملكرد و بررسي موانع و مشكلات پيش روي مي پردازند.

جانشين سپاه استان در این جلسه به ارائه گزارش عملكرد سال 95 و پروژه هاي محروميت زدايي و خدمات رساني كه امسال و سالهاي آينده اجرا خواهد شد پرداخت و گفت: بيش از 60 پروژه محروميت زدايي از امسال شروع به اجرا خواهد شد و در شهريور ماه امسال در عرصه خدمات رساني 28 مورد جهيزيه به زوج هاي جوان اهدا خواهد شد.

سرهنگ حسيني افزود: طبق برنامه ريزي ها در اوايل مهرماه بيش از 200 مورد نوشت افزار به دانش آموزان مناطق محروم اهدا خواهد شد.

در ادامه مديران دستگاه هاي آموزش و پرورش، جهاد كشاورزي، فني و حرفه اي، فرمانداران ماهنشان، خرمدره، طنجان و سلطانيه به ارائه گزارش در خصوص اجراي پروژه هاي محروميت زدايي به صورت مشترك با سپاه و بسيج پرداخته شد و از خدمات گروه هاي جهادي قدرداني نمودند.

در پايان مهندس رحمتي ضمن جمع بندي موارد جلسه، نسبت به مقايسه عملكرد در خصوص محروميت زدايي قبل از انقلاب و تا به امروز كرد و گفت: ظرفيت و نياز براي محروميت زدايي و ارائه خدمات در عرصه هاي بهداشت و درمان و بويژه آبرساني( كه بشدت حاد است) بسيار است و براي بحران آب در طي دهه پيش رو بايستي كارهاي مضاعفي انجام شود كه در غير اينصورت مشكلات متعددي بوجود خواهد آمد.

ارسال نظرات