خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

سهم کرکج، از برنامه‌های گردشگری «تبریز2018» باید محقق شود

شهردار تبریز با اشاره به این‌که محله قدیمی کرکج، در مسیر مهم‌ترین ورودی شهر واقع شده‌است، گفت: این محله قدیمی با توجه به برخورداری از قابلیت‌های تاریخی و اجتماعی، باید در توسعه شرق شهر، نقش‌آفرین باشد.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۳۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح کرکج، با بیان این مطلب اظهار داشت: بخش مهمی از برنامه‌های گردشگری شهر، مربوط به اقدامات عمرانی و خدماتی در ورودی شهر است؛ محله قدیمی کرکج در ورودی شرقی تبریز واقع شده و معتقدیم سهم این منطقه از تحولات گردشگری، باید به بهترین شکل ممکن، محقق شود.

 وی افزود: خوشبختانه برنامه‌های خدماتی، عمرانی و توسعه فضاهای ورشی و تفریحی که شهرداری منطقه پنج در سال‌های اخیر، در کرکج عملیاتی کرده، این محله را از محرومیت و انزوای قدیمی تا حدود زیادی جدا کرده‌است؛ این اقدامات، همچنان ادامه خواهد داشت تا کرکج، به نقطه‌ شایسته توسعه و ارزش افزوده دست بیابد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که تقاطع غیرهمسطح کرکج با شتاب و کیفیت مشابه پروژه‌های سال‌های اخیر، اجرا خواهد شد، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای این امر پیش‌بینی دیده شده و مقرر شده سازمان عمران، راساً و بدون استفاده از پیمانکار واسطه، این پروژه را در اسرع وقت تکمیل کند.

 شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری منطقه پنج در چهار سال اخیر با اجرای پروژه هایی همچون بزرگراه دو کمال، تقاطع غیر همسطح اتصال کوی نصر به رودکی و احداث چندین رشته مسیر گشایی به یکی از مناطق فعال در زمینه کاهش ترافیک تبدیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها