مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان:

مدت زمان بهره‌برداری کارخانه پسماند توسط سرمایه‌گذار 15 ساله است

بر اساس قرارداد تنظیم شده، مدت زمان بهره‌برداری کارخانه پسماند توسط سرمایه‌گذار 15 ساله است و کارخانه مورد نظر بعد از این بازه زمانی در اختیار شهرداری زنجان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۸۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان از امضای قرارداد احداث کارخانه پسماند در زنجان خبر داد و گفت: این کارخانه با تکنولوژی تولید برق از زباله احداث می‌شود.

ناصر احمدصفا مبلغ قرارداد منعقد شده برای احداث کارخانه پسماند را 450 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این قرارداد به صورت bot تنظیم شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان مدت زمان احداث کارخانه پسماند را 36 ماه عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس قرارداد تنظیم شده، مدت زمان بهره‌برداری کارخانه مورد نظر توسط سرمایه‌گذار 15 ساله است و کارخانه مورد نظر بعد از این بازه زمانی در اختیار شهرداری زنجان قرار می‌گیرد.

احمدصفا با بیان اینکه مهتر چایی در 15 کیلومتری زنجان به طرف دندی (محل فعلی دپوی زباله‌های شهری زنجان) برای احداث کارخانه تولید برق از زباله در نظر گرفته شده است، افزود:‌ از 36 ماه زمان پیش‌بینی شده برای احداث کارخانه مورد نظر، 6 ماه برای انجام کارهای مطالعاتی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر پیش‌بینی همه موارد در انعقاد قرارداد با پیمانکار احداث کارخانه پسماند در زنجان گفت: نماینده رسمی طرف قرارداد برای احداث کارخانه پسماند در حال طی روند اداری برای اخذ مجوزهای رسمی است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه ساخت کارخانه پسماند مصوبه کار گروه پسماند را دارد، افزود: این مهم به تسهیل امور کمک شایان توجهی خواهد کرد.

احمدصفا در پاسخ به سؤالی در مورد خرید برق تولیدی از کارخانه پسماند گفت: خرید این نوع برق‌های تولیدی، توسط دولت تضمین شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار