برگزاری ۳۰۰ جشن ازدواج در "هفته ازدواج"

در هفته‌ی ازدواج آسان آیین جشن ازدواج ۳۰۰ زوج کهگیلویه وبویراحمدی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۳۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار درنشستی که به منظور چگونگی برگزاری این آیین جشن برگزارشد گفت: ازدواج سنت حسنه و مورد تاکید پیامبر اسلام(ص) است که این مهم ترویج این سنت نیکو را دوچندان کرده است.
محمدی به وجود برخی محدودیتهای اقتصادی خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: نداشتن مسکن و شغل بهانه‌ای برای پرهیز از ازدواج نیست، اما متولیان هم باید زمینه‌ی تسهیل این مهم را برای جوانان مهیا کنند.
وی با قدردانی ازخدمات کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) به زوجهای مدد جو، اقدام این نهاد انقلابی را برای ترویج "ازدواج آسان" ستودنی عنوان کرد.
حسن پور مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید استان هم در این نشست، از پرداخت تسهیلات ازدواج به ۲۳۰۰ نفر خبر داد و گفت: این صندوق تمامی متقاضیان تسهیلات ازدواج را از مزایای وام ازدواج بهره‌مند کرده است به گونه‌ای که هیچ متقاضی در صف انتظار نیست.
در این نشست سایر مدیران بانک‌ها گزارش خود را از چگونگی پرداخت تسهیلات ازدواج ارائه کردند.
شاکری معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان هم بابیان اینکه کهگیلویه و بویر احمد تنها استانی است که خانه‌ی جوان ندارد افزود: راه اندازی این خانه شرایط را برای ارتباط چهره به چهره‌ی جوانان و مدیران تصمیم ساز فراهم می‌کند.
حجه الاسلام میر محمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری نیز با استقبال از برنامه هایی که به تحکیم بنیان خانواده‌ها کمک می‌کند،گفت:استانداری برای حمایت از این دست برنامه‌ها آمادگی دارد.
یکم تا هفتم شهریور ماه به مناسبت پیوند آسامانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) هفته‌ی ازدواج آسان نامگذاری شده است.
ارسال نظرات