مسئول بسیج دانشجویی خوزستان:

تشکیل گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی جبهه جدیدی در برابر دشمنان است

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: با توجه به اینکه دشمنی‌هایی در مسیر انقلاب به آن عارض می‌شود گروه‌های جهادی زیادی در بسیج استان خوزستان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۰۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

بهمن شهریاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنی‌هایی در مسیر انقلاب به آن عارض می‌شود گروه‌های جهادی زیادی در بسیج استان خوزستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته برای براندازی انقلاب ابزارهای سخت استفاده می‌کردند، افزود: اکنون از ابزارهای نرم برای نا‌کارآمد نشان دادن و براندازی انقلاب استفاده و در این راستا سناریو نویسی می‌کنند اما انقلاب همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: امروزه ما شاهد جانبازی برخی افراد برای انقلاب هستیم که نمونه بارز این افراد شهید محسن حججی است و برخی دیگر در حال جنا‌ح‌بازی در مسیر انقلاب هستند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در 2 سال اخیر به" عمل انقلابی" بیان کرد: امروز کارهای جهادی نه عمل دیپلماتیک است که می‌تواند کار انقلابی انجام دهد. کار جهادی و خدمت به محرومان همت همه را می‌طلبد.

شهریاری با بیان اینکه برخی افراد نیاز نظام را شناختند و انقلاب می‌کنند، تصریح کرد: امروزه بازی سیاسی جناح‌بازی آغاز شده که شایسته ملت نیست و این جناح‌بازی موجب امیدواری دشمن می‌شود.

وی ادامه داد: قطار انقلاب اسلامی با سرعت پیش می‌رود اما تعدادی از این قطار پیاده می‌شوند که به صلاح نیست و برخی دیگر در مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند و با سیاسی‌بازی سعی در کاهش سرعت حرکت قطار انقلاب هستند.

ارسال نظرات