بیش از 2 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان نوشهری پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی نوشهر از پرداخت 2 میلیارد و 422 میلیون ریال وام کارگشایی به 131 مددجوی تحت حمایت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۵۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بهرام کیاکجوری در گفت‌وگویی با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان از ابتدای امسال‌ تاکنون، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان یکی از رویکردهای مهم این نهاد است و پرداخت وام کارگشایی به خانواده‌های تحت حمایت در راستای حل مشکلات مددجویان از خدمات قابل توجه این نهاد است.

وی افزود: تاکنون 131 فقره وام کارگشایی به ارزش 2 میلیارد و 422 میلیون ریال از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در نوشهر پرداخت شد که محور فعالیت‌های این صندوق شامل اعطای وام اشتغال، کمک به امر ازدواج و تأمین جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی، تأمین مسکن  نیازمندان، فرهنگی و آموزشی، تأمین وسایل ضروری زندگی و سایر نیازهای مددجویان است. 

مدیر کمیته امداد نوشهر هدف از ایجاد صندوق امداد ولایت را اعطاء وام‌های بدون بهره به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند دانست و بیان کرد:گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه، فراهم کردن زمینه مشارکت خیّران، نیکوکاران و کمک‌های مردمی و نیز تسهیل در پرداخت وام به مددجویان از اهداف ایجاد این صندوق است.

این مسؤول تصریح کرد: همراهی و مشارکت خیران با کمیته امداد شهرستان نوشهر تحسین برانگیز است و با کمک آنها و سپرده‌گذاری‌هایی که در صندوق امداد ولایت انجام می‌دهند، می‌توان در رفع مشکلات مددجویان و خودکفایی آنان اقدامات مطلوبی کرد.

کیاکجوری با بیان اینکه 6 هزار و 40 نفر در نوشهر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: مردم خیّر شهرستان می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه توانمندسازی بیشتر محرومان را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها