دبیر جشنواره منطقه‌ای شعر علوی:

۲۵ مرداد آخرین مهلت دریافت اشعار علوی شاعران جنوب ایران است

دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای شعر علوی ۲۵ مرداد را آخرین مهلت دریافت آثار این جشنواره اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۳۵۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

هاشم کرونی دبیر جشنواره منطقه‌ای شعر علوی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: نظر به برگزاری برنامه در دهه ولایت و ایام عید سعید غدیر خم در روزهای 15 و 16 شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار 25 مردادماه است و علاقه‌مندان بایستی آثار خویش را تا این تاریخ به نشانیartfars14@gmail.com ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره در زمینه سیره و سبک زندگی مولای متقیان حضرت امیرالمومنین امام علی‌(ع) و ویژه استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد است، دبیر علمی جشنواره احد ده بزرگی و دبیر اجرایی آن علیرضا رنجکش از شاعران جوان جهرم است.

کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: شاعران بایستی آثار خویش را در موضوعاتی نظیر امام علی(ع) و اقتصاد مقاومتی و فرهنگ کار و تلاش، امام علی(ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی، امام علی(ع) و احترام به بیت المال، امام علی(ع) و حسن مصرف، امام علی(ع) و اقدام و عمل و همچنین امام علی(ع) و کارآفرینی به دبیرخانه ارسال کنند.

کرونی بیان کرد: این جشنواره دارای دو بخش موضوعی و آزاد است که بخش موضوعی برای عموم شرکت‌کنندگان 4 استان در نظر گرفته شده است و بخش موضوع آزاد نیز ویژه شاعران زیر 20 سال استان فارس اعلام شده است. قالب‌های مورد پذیرش عبارتند از شعر کلاسیک، نو و نیمایی و ترانه و هر شاعر می‌تواند حداکثر 3 اثر به دبیرخانه ارسال کند.

براساس این گزارش این جشنواره به‌همت مشترک مسجد حضرت امیرالمومنین جهرم، حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس، امام جمعه، فرماندار و سایر ادارات شهرستان جهرم روزهای 15 و 16 شهریورماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات