وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد

حل مشکلات آموزش و پرورش با اتکا به نیروی انسانی توانمند

وزیر آموزش و پرورش گفت: با اتکا به نیروی انسانی توانمند در آموزش و پرورش می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۱۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به ساختمان مرکزی این وزارتخانه در دیدار جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه ستادی، اظهار داشت: یکی از پشتوانه‌های اصلی پذیرش مسئولیت، وجود نیروهای فعال و کارآمد است؛ این موضوع را درجریان ارائه برنامه‌های خود در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، بارها اعلام کرده‌ام.

وی با بیان اینکه سایر دستگاه‌های اجرایی همواره از نیروهای آموزش و پرورش برای پست‌های مختلف مدیریتی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: در حال حاضر، آموزش و پرورش با مسائل و مشکلات فراوانی مواجه است.

بطحایی ادامه داد: اینجانب یقین دارم با کمک و همکاری معلمان، مدیران و کارشناسان و با حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت می‌توانیم در راستای اجرای سند تحول بنیادین و دستیابی به چشم‌اندازهای نوین آموزش و پرورش مترقی حرکت کنیم.

وی، رأی نمایندگان مجلس به وزیر را رأی به کلیت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: رأی بالای نمایندگان، ‌مسئولیت را برای اینجانب سنگین‌تر می‌کند؛ قطعاً هر قدر آموزش و پرورش با کیفیت مطلوب‌تر به دانش‌آموزان ارائه شود، بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، رخ نخواهد داد.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم در مدارس به دانش‌آموزان، موضوعاتی آموزش داده شود تا نیازهای جامعه را مرتفع کند.

ارسال نظرات