خانواده و زن رکن اصلی جامعه هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان گفت: خانواده و زن دو رکن اصلی جامعه بوده و نقش آنها در رشد و تعالی انسان و جامعه امری غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۸۹۰۵۶۸۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  دوره توانمند سازی فرماندهان و سرگروه های صالحین واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی طی دو روز در فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا علوی، بیان کرد: خانواده و زن دو رکن اصلی جامعه بوده و نقش آنها در رشد و تعالی انسان و جامعه امری غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه خانواده با محوریت مادر به عنوان اصلی‌ترین بستر خلاقیت باید پذیرفته شود خاطرنشان کرد: عدم توجه به جایگاه واقعی خانواده در هر جامعه باعث فاصله گرفتن از ارزش‌های اخلاقی و تزلزل در ارکان رفتاری خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: دنیای غرب تا وقتی که خانواده را به عنوان رکن اصلی جامعه مورد توجه قرار می‌داد در حال رشد و ترقی علمی بود اما نابسامانی‌های اجتماعی و انسانی امروز در جوامع غربی از آنجایی شروع شد که به نقش خانواده و اهمیت آن در جامعه و تربیت انسان توجه نشد و ارزش زنان و نقش بنیادی آنها نادیده گرفته شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان تصریح کرد: هدف اصلی جنگ نرم فرهنگی در جامعه امروز ما نیز متلاشی کردن خانواده‌ها و تنزل ارزش و جایگاه واقعی خانواده و زن است بنابراین لازم است نهادهای فرهنگی و دولتمردان با توجه به موضوع پراهمیت خانواده از این رکن رکین جامعه محافظت کنند.

علوی بیان کرد : اگر زنان جامعه بدانند که پایگاه اصلی خدمت و انجام وظیفه‌شان خانه است و دیگر وظایف در راستای این مسئولیت مهم و خطیر تعریف شده است، محیط خانه ها گرم، روشن و پرمهر خواهد شد و روشنی و گرمای هر خانه پیشرفت جامعه را تضمین خواهد کرد.

ارسال نظرات