خبرهای داغ:

فراخوان‌مشمولان‌فارغ‌التحصیل‌دانشگاه‌ها

سازمان وظیفه عمومی ناجا،کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریورماه ۱۳۹۶هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد:کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۶/۶/۱ دریافت کرده اند ، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

براساس این گزارش، کلیه مشمولان فوق، موظف هستند روز چهارشنبه یکم شهریور ماه سال ۹۶ در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.

گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی ، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت .

مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir فهرست مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها