خبرهای داغ:

نشست مشترک ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه شوش

کد خبر: ۸۹۰۵۸۴۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان از شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست مشترک ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان شوش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به اهمیت بزرگداشت این هفته گفت: نیاز است تا با برنامه ریزی های لازم در زمینه ی هرچه باشکوه تر برگزاری ویژه برنامه های این ایام اقدام شود

"نجاتی" گفت: هرچه قدر بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس،ایثار،فداکاری و ایستادگی را در بین مردم ترویج دهیم نتیجه ی آن همبستگی و همراهی همه ی اقشار جامعه خواهد بود.

فرماندار شهرستان شوش گفت: وظیفه ما در جهت پاسداشت این دوران ، انجام برنامه ریزی های لازم برای شناساندن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی به نسل جوان و استفاده از این فرهنگ در جهت پیشرفت همه جانبه ی کشور در تمامی حوزه ها می باشد.

وی گفت: خاطرات رزمندگان اسلام از دوران دفاع مقدس باید جمع آوری و برای نسل های حاضر و آینده بازگو شود.

"نجاتی" با اشاره به مقاومت مردم شهرستان شوش در طول دوران جنگ تحمیلی گفت: به جهت اینکه شوش در این دوران مورد حمله مستقیم دشمن قرار گرفته و مردم با استقامت خود از این سرزمین دفاع کردند ،باید نسبت به انجام برنامه های ویژه در سطح شهرستان در هفته ی دفاع مقدس تلاش کرد.

وی با اشاره به همزمانی هفته ی دفاع مقدس و هفته امر به معروف و نهی از منکر خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر ویژه برنامه های این ایام شد.

فرماندار شهرستان شوش از تشکیل 5 کمیته فرهنگی،نیروهای مسلح،ایثارگران،تبلیغات،بانوان و پشتیبانی در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر ویژه مراسمات هفته دفاع مقدس در شهرستان شوش خبر داد وگفت:این برنامه ها باید غنی تر از سال قبل اجرا شود ضمن اینکه همه نهادها و سازمان ها در بزرگداشت این مناسبات مهم اهتمام داشته باشند.

در ادامه سرهنگ پاسدار"کریم بابایی" فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید هرساله برای مردم تبیین و بازگو شود چرا که نیاز ضروری و معنوی جامعه می باشد.

وی گفت: امروزه جوانان ما با تاسی گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس و عاشورا در خارج از مرزها درحال دفاع از کشور می باشند.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش گفت: در طول هفته ی دفاع مقس بیش از 270 ویژه برنامه در سطح شهرستان هدف گذاری شده است.

وی ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: رژه نیروهای مسلح ، همایش پیاده روی خانوادگی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، ، همایش حلقه های صالحین ،سکوی روایتگری دفاع مقدس در پارک ها،دیدار با خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران،غبارروبی مزار مطهر شهدا و شرکت منسجم بسیجیان در نماز جمعه از مهمترین برنامه های گرامیداشت این هفته در شهرستان شوش می باشند.

شهرستان شوش در دوران دفاع مقدس ۶۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها