در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس میبد مطرح شد:

باید مقوله دفاع مقدس را به درستی تبیین کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با تأکید بر اینکه باید مقوله دفاع مقدس را به درستی تبیین کنیم وگرنه کوتاهی قابل بخشش نیست، تصریح کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس باید به شکلی برگزار شود که اذهان را متوجه خود کند و در این راه میتوان از اهالی فرهنگ، هنر و قلم کمک گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۵۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده هان حوزه‌های محلات و اقشار و معاونت‌ها در ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سرهنگ فلاح گفت: ما وارث نسلی هستیم که دفاع مقدس توسط همین نسل اتفاق افتاد و یکی از بزرگترین قطعه تاریخی که در تاریخ کشورمان داریم دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه میبد بیان کرد: ملت ما هشت سال در برابر دشمن و استکبار جهانی دفاع کرد و یک وجب خاک خود را از دست نداد و این عزت و افتخار است.
وی با تأکید بر اینکه باید مقوله دفاع مقدس را به درستی تبیین کنیم وگرنه کوتاهی قابل بخشش نیست، تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به شکلی برگزار شود که اذهان را متوجه خود کند و در این راه میتوان از اهالی فرهنگ، هنر و قلم کمک گرفت.
وی گفت: باید همواره پیرو راه شهدا باشیم و آن‌ها را از یاد نبریم و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم که از جان خود گذشتند تا امروز ما در آرامش باشیم
در ادامه جلسه اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص بهتر برگزار شدن برنامه‌های این ستاد در هفته دفاع مقدس پرداختند.
ارسال نظرات