مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با «بسیج»:

امر به معروف و نهی از منکر عامل پویایی و انقلابی ماندن جامعه است

نوروزیان گفت: برای اینکه جامعه ما پویا و انقلابی باقی مانده و رو به رشد باشد باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۴۱۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

امر به معروف و نهی از منکر عامل پویایی و انقلابی ماندن جامعه استعادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در قرآن و احادیث و روایات بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است.

وی افزود: امام حسین (ع) برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است، اگر به این مسئله در جامعه توجه نشود مبانی ای که ما به واسطه آنها قیام کردیم و مواردی که ما اوایل انقلاب پیرو صحبت های حضرت امام (ره) دنبال کردیم فراموش می شود.

مسئول بسیج رسانه خوزستان اظهار داشت: اگر به امر به معروف  و نهی از منکر در جامعه توجه نشود جامعه دچار اختلال و استحاله از درون می شود بنابر این برای اینکه جامعه ما پویا و انقلابی باقی مانده و رو به رشد باشد این بحث را باید در نظر داشته باشیم.

نوروزیان تصریح کرد: مسلما تعدادی از افراد یا جریان ها هستند که این موضوع را بر نمی تابند چرا که در راستای سیاست های آنها قرار نمی گیرد، چون آنها تلاش می کنند فرهنگ جامعه را به سمت فرهنگ غربی و متهاجم سوق دهند بنابر این نمی پسندند که یک سری از مواردی که از ابتدای انقلاب اسلامی در جامعه ما رواج داشته دوباره به مردم یاد آوری شود.

ارسال نظرات