خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

دشمنان از وحدت کلمه آحاد مختلف مردم هراس دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در همایش مشترک ائمه جماعت، هیئات امنا و فرماندهان پایگاه‌های این شهرستان با گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: در شرایط کنونی دشمنان از وحدت کلمه، اتحاد و صمیمیت بین آحاد مختلف مردم ایران می ترسند.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با تاکید بر اهمیت مساجد اظهار کرد: مساجد سنگر مبارزه بوده و هر چه داریم از مساجد است و با گرامیداشت این روز اعلام می کنیم که مسجد با آتش کشیدن از بین نمی رود.

وی با تاکید بر آبادانی مساجد افزود: مساجد باید پرمحتوا بوده و رونق یابد و در جهت افزایش بصیرت مردم در مساجد باید تلاش کرد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در مساجد باید فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جهت افزایش بصیرت برگزار شود و نباید صرفا به برگزاری نماز جماعت بسنده کنیم، با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب یادآور شد: مسجد پایگاه و محور ذکر است و امام جماعت علاوه بر اقامه نماز در جهت بصیرت دهی باید تلاش کند.

وی با تاکید بر اهمیت مسجد محوری بودن پایگاه های مقاومت بسیج ابراز کرد: بسیج در مساجد پرورش یافته است و همچنان باید در مساجد باقی بماند.

حجت الاسلام احمدی با انتقاد بر تعطیلی برخی مساجد در هنگام اقامه نماز تصریح کرد: تعطیلی مساجد خطر بزرگی بوده و مسئولان باید در جهت فعال و باز بودن مساجد تلاش کنند.

وی از ائمه جماعت و هیئات امنا خواستار توجه به جوانان شد و افزود: باید برای جوانان در مساجد جایگاه و منزلت ویژه ایجاد شود تا شاهد رونق مساجد باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها