برگزاری اختتامیه ششمین دوره مرحله منطقه ای مسابقات قرآن کریم در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

آئین اختتامیه ششمین دوره مرحله منطقه ای مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با تجلیل از برگزیدگان این مسابقات برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۵۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، انصاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در مراسم اختتامیه ششمین دوره مرحله منطقه ای مسابقات قرآن کریم گفت: قرآن کتاب پند و اندرز است و مفاهیم آن متناسب با نیازهای روز بشر است و این مهم از معجزات این کتاب مقدس است . و همچنین قرآن و عترت دو یادگار ارزشمند پیامبر عظیم الشان اسلام است که  ما مسلمانان میراثدار آنها هستیم وپذیرش این دو در کنار هم حاکی از  ولایت پذیری پیروان قرآن است.

در ادامه دبیر اجرایی مسابقات با اشاره به اینکه علی رازفر  از استان زنجان توانست رتبه نخست رشته ترتیل را در ششمین دوره مرحله منطقه ای مسابقات قرآن کریم د از آن خود کرد، گفت: در رشته قرائت تحقیق اصغر چراغی موفق به کسب مقام های اول شد.

غفاری افزود: در رشته اذان محمد جعفر بهبودی از استان زنجان نیز موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مهین افشار از استان زنجان رتبه نخست در رشته ترتیل خواهران را کسب کرد.، اظهار داشت: پس از انجام مسابقات و بر اساس رای هیئت داوران در رشته حفظ جزوء 5  علی اسکندری از زنجان رتبه های اول را کسب کردند.

دبیر اجرایی مسابقات قرآن کریم  تصریح کرد: در رشته مفاهیم قاسم غلامی از استان قزوین ، محسن خراسانی نژاد از استان البرز و محمد مهدی پوراز استان زنجان به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

غفاری در پایان افزود: در رشته مفاهیم مینا محمدی از استان زنجان و سهیلا ملایی از تربیت مربی کرج  به ترتیب رتبه اول ، دوم  و سیده اکرم حسینی از استان قزوین و سوره محمدی امین از استان البرز  مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

 

 

ارسال نظرات