مسئول کمیته تخصصی بیماران انجمن کلیوی زنجان:

حمایت صفر تا 100 انجمن کلیوی زنجان از بیماران کلیوی

کمیته تخصصی بیماران انجمن کلیوی زنجان از بیمارانی که قادر به هزینه درمان نیستند حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۷۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کمیته تخصصی بیماران انجمن کلیوی زنجان با اشاره به اینکه این انجمن به 3 گروه از بیماران خدمات ارائه می‌دهد، گفت: کمیته تخصصی بیماران انجمن کلیوی زنجان به بیماران مراقبتی که دچار مشکل کلیه شده‌ اما بیماری آنها حاد نشده است، با کمک به خرید دارو و درمان از پیشگیری بیماری این دسته جلوگیری می‌کند.

گلزار باباخانی با اشاره به دسته دوم از بیماران کلیوی افزود: بیماران دیالیزی که جزء دسته دوم هستند در هفته 3 بار نیاز به دیالیز داشته و با وجود اینکه دیالیز این افراد به صورت رایگان انجام می‌شود اما هزینه ایاب و ذهاب و هزینه دارو و درمان برای این بیماران سنگین است که انجمن در این خصوص نیز یاری دهنده این بیماران است.

وی به دسته سوم که بیماران پیوندی هستند نیز اشاره کرد و کفت: این افراد نیز با کمک انجمن حمایت از بیماران کلیوی پیوند کلیه شده و به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند اما باید به صورت دائم دارو مصرف کنند که هزینه دارو این افراد نیز از طریق انجمن و شرکت های بیمه تامین می‌شود.

مسئول کمیته تخصصی بیماران انجمن کلیوی زنجان با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران کلیوی در خصوص معیشت بیماران خود نیز وارد عمل شده است، تصریح کرد: به واسطه مددکاری وضعیت زندگی افراد مشخص و به همان میزان کمک دریافت می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار