رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

افتتاح 54 پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت در استان زنجان

همزمان با هفته دولت 54 پروژه در بخش کشاورزی استان زنجان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۰۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت 54 پروژه در بخش کشاورزی استان زنجان افتتاح و به بهره برداری می رسد که 44 مورد از این پروژه‌ها سرمایه ای و 10 مورد دیگر مربوط به پروژه های عمرانی است.

دکتر حسین جعفری اعتبارات هزینه شده برای پروژه های سرمایه ای را 136 میلیارد و 145 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای پروژه های عمرانی نیز بالغ بر 108میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در مجموع برای پروژه های عمرانی و سرمایه ای مورد افتتاح بخش کشاورزی استان زنجان در هفته دولت بالغ بر 245 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

دکتر جعفری افتتاح 28 مورد آبیاری تحت فشار جمعا به مساحت 635 هکتار در شهرستان های مختلف استان را از جمله پروژه های سرمایه ای مورد افتتاح اعلام کرد و بیان داشت: سه پروژه در حوزه تولیدات دامی( شامل یک واحد گوساله پرواری، یک واحد گاوشیری و یک واحد گوسفند داشتی)، هشت پروژه پرورش ماهیان سردآبی و پنج پروژه در حوزه صنایع کشاورزی(شامل یک واحد بسته بندی چاشنی و ادویه، یک واحد فرآوری زیتون، دو واحد بسته بندی حبوبات و غلات و یک واحد بسته بندی انواع میوه و صیفی جات) دیگر پروژه های سرمایه ای مورد افتتاح بخش کشاورزی استان را شامل می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه افتتاح پروژه های آبیاری تحت فشار در هفته دولت موجب تثبیت اشتغال 343 نفر در بخش کشاورزی استان می شود، اضافه کرد: افتتاح سایر پروژه های سرمایه‌ای نیز در مجموع برای 82 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به تثبیت اشتغال یک هزار و 538 هزار نفری پروژه های عمرانی بیان داشت: افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و سرمایه ای طی هفته دولت، در مجموع اشتغالزایی و تثبیت اشتغال یک هزار و 963 نفر در بخش کشاورزی استان زنجان را به دنبال دارد.

ارسال نظرات