تهدید به خود سوزی نماینده کارگران شهرداری نورآباد

در پی اعتراض کارگران و کارکنان شهرداری نورآباد و تهدید به خود سوزی نماینده کارگران شهرداری در روز گذشته، جلسه‌ای برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۳۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به نقل از کاسیت موسوی رئیس شورای شهردلفان  با بیان مشکلات کارگران و کارکنان شهرداری از شهردار خواست تا با رعایت قانون و به جهت جلوگیری از تضیع حق کارگران به صورت قانونی در صورت تبدیل وضعیت کارگران از فصلی به شرکتی طبق اولویت بندی عمل نماید؛ و بر اساس امتیاز و سابقه و مدرک تحصیلی افرادی که امتیاز بیشتری دارند راجهت این امر معرفی نماید تا حق کسی ضایع نشود، سپس سایر اعضاء شورا نظرات خود را در این زمینه بیان داشتند.

مهرابی نماینده کارگران نیز ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار جهت تشکیل جلسه مشکلات و خواسته‌های کارگران شهرداری را بیان کردند.

در ادامه ستاری شهردار نورآباد هم در توضیحاتی با بیان اینکه هیچ کس از افرادو کارکنان شهرداری شرکتی نشده است گفت:طی بخشنامه‌ای از استان افرادی که شرکتی بودند و ۳ سال بیمه پیوسته و کار در شهرداری را داشتند. در نامه‌ای بر اساس صورت جلسه که با نظارت و امضاء حراست و بازرسی شهرداری انجام گرفته بود به استان اعلام شدند که طی آزمونی که در مهر ماه برگزار می‌شود به استخدام شهرداری در آیند.

وی در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان و کارگران شهرداری از فصلی به شرکتی گفت: لیستی تهیه شده است و افرادی در آن حضور دارند که ممکن است کمترین سابقه‌ای در شهرداری نداشته باشند که این نامه به امضاء این جانب نرسیده است و رسمیت ندارد و اگر هم نوشته شده است کان لم یکن اعلام می‌شود و در حضور اعضاء شورا و نماینده رسانه و کارگران اخلاقا اعلام می‌کنیم که هیچ کدام از این افراد فصلی به صورت شرکتی جذب شهرداری نشوند و اگر نامه‌ای از قبل در این زمینه بوده است کان لم یکن و طغی تلقی شود؛ و در صورتی که قرار بر انجام این کار باشد هم افرادی که سابقه مدرک و تجربه بیشتری داشته و مستحق باشند از فصلی به شرکتی تبدیل وضعیت شوند.
ارسال نظرات