استاندار لرستان خبر داد:

بهره‌برداری ۹۰۰ پروژه درهفته دولت

استاندار لرستان گفت: طی هفته دولت ۹۰۰ پروژه در لرستان بهره‌برداری و ۵۹ پروژه کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۵۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۹۰۰ پروژه در هفته دولت در لرستان بهره برداری می‌شود، اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار ۸۹۵ میلیارد تومان اجرا شده اندو۵۹ پروژه با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در این مدت عمدتا توجه خاصی به زیرساخت‌ها داشتیم، چون یکی از چالش‌های جدی ما زیرساخت بود، افزود: فرودگاه خرم آباد با بیش از ۶۰ میلیارد سرمایه گذاری اصلاح و آماده برقراری پرواز‌های مختلف شد.

بازوند با بیان اینکه دو پروژه راه آهن و آزادراه خرم آباد- اراک امروز به صورت مستقیم برای ۳۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است و به همین اندازه نیز شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است، تصریح کرد: خرم آباد در یک کریدور شمال به جنوب و مرز بازرگان به بندر امام قرار دارد و با پیگیری که انجام دادیم و رفت و آمد بیش از حد وزرا منجر شد این کریدور که قرار بود از ایلام به اندیمشک وصل شود از نورآباد، خرم آباد و پلدختر عبور کند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته عمده توان ما را روی درون گرا بودن اقتصاد مقاومتی بود، امسال باید روی برون گرایی آن تمرکز کنیم.
ارسال نظرات